یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

4. شاید زمان گندلف مهربانی هنوز نمرده بود

گندولف:

"سارمون باور داره که فقط قدرت زیاد میتونه جلوی اهریمنُ بگیره ، ولی من این طور فکر نمی کنم ... من فهمیدم که کارهای کوچک و ساده ی مردم معمولیِ که تاریکی رو تو حاشیه نگه میداره ... کارهای کوچکی که از روی مهربانی و عشق انجام میشه"

هابیت ها(سفر غیر منتظره)



Gandalf:

"Saruman believes that it is only great power that can hold evil in check. But that is not what I have found. I've found it is the small things, everyday deeds of ordinary folk that keeps the darkness at bay. Simple acts of kindness and love."


The Hobbit: An Unexpected Journey

نظرات 4 + ارسال نظر
ریش قرمز 19 تیر 1394 ساعت 22:20 http://redbeard.blogfa.com/

... [گل]

:)

ارباب حلقه ها هم میتونه یه نقطه مشترک دیگه باشه :|

آخ آخ ... من روانی این فیلمم !

هی بشینی و این فیلم رو ببینیی. هی بشینی و این فیلم رو ببینیی. قهرمان تمام داستانایی که تا حالا دیدم.م. اسمگیل تکرارنشدنی. گالوم بیچاره

آخه گالوم هم بیچاره داشت ؟؟؟ :|
ولی قبول دارم ... هی باید ببینی این فیلمو !
+هزاران بار بابت قالب ممنون :)

نه زمان گندالف و نه الان، مهربانی هیچ وقت نمی میرد. مهربانی، بارقه ی روح خداست. تا خدا هست، مهربانی هم هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد