یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

14. مختص آقایان بالای 30 سال


جوری نباشید که وقتی بچه تون از خونه تون رفت ، دیگه پشت سرشم نگاه نکنه !


+ پی نوشت : از زبون کسی که به محض بیرون اومدن از خونه ی پدرش نه تنها پشت سرشو نگاه نمی کنه ... بلکه سعی میکنه مسیرُ هم فراموش کنه .


نظرات 7 + ارسال نظر

تکبییییییییییرررررررر

الله اکبر
الله اکبر ...
مرگ بر ضد ولایت فقیه !
(و باقی این حرفا)

اااااااااااااااا :|
من بدون اینکه اینجا رو ببینم، در جواب کامنت تو، توی وبلاگم نوشتم مرگ بر ضد ولایت فقیه :|

:|
دیگه دارم میترسم :|

نینا 18 مرداد 1394 ساعت 23:59 http://ninaya.blogfa.com

چرا اقایون؟
منم گاهی بش فکر می کنم کیمی :)
رفتن و برنگشتن...

دنیای بدی شده ...

مادام 19 مرداد 1394 ساعت 05:04

خیلی وقتها با خودم همین فکر را میکنم.گاهی اوقات ک عصبی میشوم.اما...
:*

برای من دیگه از فکر تبدیل به هدف شده !

مادام 19 مرداد 1394 ساعت 05:05

یوهووووو شد:*جانمی جان

بسیار بسیار خوشحالمون کردی جانم :*

مثل من که وقتی 18 سالم بود و با پدرم قهر کردم تا سالهای سال باهاش قهر بودم.

پشیمون نشدی بعدش ؟
مثلا الان ... احساس پشیمونی نداری ؟

منظورت والدین بالای 30 سال بود؟ همچین رفتاری مرز سنی نداره. در هر سنی ممکنه تنفر و بریدن رخ بده و این خیلی بده.

خیر ... منظورم دقیقا آقایون بالای سی سال بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد