یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

17. Taxi driver

تراویس بیکل (رابرت دنیرو) : شبا هر جونوری بیرون میاد . فاحشه ها، بدکاره ها، عوضی ها، معتادها، عملی ها ... مرض، فساد . یه روزی یه بارون واقعی میادُ کثافتای توی خیابونُ میشوره .

Travis Bickle (Robert De Niro) : All the animals come out at night. whores, skun-pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies. sick, venal. someday a real rain will come and wash all this scum off the streets.



تراویس بیکل (رابرت دنیرو) : داری با من حرف میزنی ؟ داری با من حرف میزنی ؟ پس داری با کی حرف میزنی ؟ خب فقط من اینجام ! فکر کردی داری با کی حرف میزنی ؟*
Travis Bickle (Robert De Niro) : you talking to me ? you talking to me? then who the hell else are you talking to? you talking to me? well, I'm the only one here. who the fuck do you think you're talking to ?




ویز (پترو بیل) : به هرحال ، تو هیچ انتخاب دیگه دیگه ای نداری ... منظورم اینه که ما همه مون بگ*ا رفتیم !



+ پی نوشت : دیالوگ دوم مربوط به معروف ترین سکانس این فیلم است . حتی اگر فیلم را هم ندیدید ، بازی شگفت انگیز رابرت دنیرو در این سکانس را از دست ندهید . ببینید

نظرات 4 + ارسال نظر

خیلی ممنون.شرمنده کردین.بالاخره من فیلم خوب زیاد بازی کردم.اینم یکیشون دیگه.

شما شرمنده کردید با این بازی فوق العاده تون !

بدمست 23 مرداد 1394 ساعت 09:07

انقلاب تک نفره!
+میدونی مگنوم با صورت یک زن چیکار میکنه!

مگنوم44 !

بدمست 23 مرداد 1394 ساعت 09:09

جالبه دنیرو اون سکانس و بداهه و از خودش اضافه کرده و تو فیلم نامه نبوده, اسکورسیزی خوشش اومده و حذفش نکرده, حاصلش شده یکی از بهترین سکانس های سینما!

فوق العاده ست ... فوق العاده !


قبول نیست! شما همه اش فیلمهایی رو می ذاری که من ندیدم!

در عوض، فکر کنم من هم در سایتم در مورد فیلمهایی نوشته ام که شما ندیده ای! این به آن در!

اگه این فیلمم ندیدید ، باید بگم که نصف عمرتونو بی دلیل زندگی کردید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد