یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

28. August: Osage County


فیم "آگوست: اوسیج کانتی" فیلمی درام است که به ماجرای مفقود شدن پدر یک خانواده ی پرجمعیت آمریکایی می پردازد . فیلم از مصاحبه ی کاری بین "بورلی" و زنی شروع می شود که برای کار به خانه ی "وستون ها" آمده است . درست است که بازی خوب "سام شپرد" در نقش "بورلی وستون" تنها به سکانس های اول فیلم ختم می شود و در قسمت های بعدی فیلم دیگر بازی خوب و گیرای او را نخواهیم داشت اما شخصیت "بورلی وستون" به همین سادگی ها کنار نمی رود . ماجرا با ورود دخترهای بورلی و همسرانشان ادامه پیدا می کند . تا جایی که تمام اعضای خانواده جمع شده و به دنبال پدر گم شده ی داستان می گردند . در ادامه ی فیلم بیننده به واسطه ی بورلی در جریان زندگی آشفته و از هم پاشیده ی اعضای خانواده قرار می گرد تا جایی که با مشخص شدن عشق بین "آیوی" (دختر خانواده) و پسرخاله اش "چارلز" ، راز بزرگ  برولی و همسرش "ویولت" برملا می شود .


http://media4.popsugar-assets.com/files/2013/12/23/945/n/1922283/b39d909032506104_aoc_007_df-11495r_lg.jpg.xxxlarge/i/August-Osage-County-Review.jpg


"آگوست: اوسیج کانتی" علاوه بر یک فیلم درام ، مجموعه ای است از بازی ها و نقش آفرینی های فوق العاده ی بازیگرانی چون مریل استریپ ، جولیا روبرتز ، بندیکت کامبریچ و جولیت لوییس که به سادگی نمی توان از آن ها گذشت . 


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWMj3YXYY01s6_yV80UKrZgFMCDMmNlgXPkzP1jBBmiWGBmdb7


August: Osage County (2013) / John Wells


+ فعلا نوشت : فکر می کنم مرض بلاگفا مسری بوده و به بلاگ اسکای هم سرایت کرده است . نمی شود لینک آی ام دی بی فیلم را بگذارم . با عرض پوزش در اولین فرصت اضافه اش خواهم کرد .


نظرات 1 + ارسال نظر
عطیه 28 شهریور 1394 ساعت 15:17 http://tashanojfekri.blogsky.com/

دنبال یه فیلم بودم و الان که این رو خوندم فک کنم انتخاب فیلمم برای فردا این باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد