یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

46. نفس های آخر تهران

تب کردم . همه اش ظرف 24 ساعت شد . طوری سرفه می کردم که انگار تمام محتویان دستگاه گوارش میخواهد از طریق دهانم بزند بیرون . اولش تشخیص بر آلودگی هوا بود ، 24ساعت بعد در حالی که از شدت تب هذیان می گفتم و توهم زده بودم که جنگ شده و سین دارد آرپیجی میزند ، رفتم مطب دکتر و بازهم تشخیص عفونت در اثر آلودگی هوا بود . آلودگی هوا آن هم برای منی که در ماه گذشته فقط هفته ی پیش و فقط دو روز در تهران بوده ام و باقی این مدت را در خانه ی نقلی خودمان ، توی هوای خوب حومه ی شهر گذرانده ام واقعا چیز عجیبی ست . این که چطور دو روز در شهر بودن ، توانست مرا به مرز توهم از شدت تب برساند شاید خیلی عجیب نباشد ، اما این که چطور ساکنین این شهر هنوز هم گوش شیطان کر دارند راست راست راه می روند ، واقعا عجیب است . دم از سرب توی رژلب میزنند و هیچ کس دلش نمیخواهد بگوید که توی این هوا هم سرب است و اتفاقا میزانش از رژلب خیلی هم بیشتر است .

ما که تب کردیم و یک هفته هم پیچ و مهره شدیم به تخت ... الان هم که دارم این ها را مینویسم ، یک ربعی هست که اثر داروهای آرامبخش و ضدحساسیت و آنتی بیوتیک ها از بین رفته و توانستم چشم هام را باز کنم . گفتم تا یک ربع دیگر که دوباره نوبت وعده ی بعدی قرص و آمپول های فیل کُش است بیایم این ها را بنویسم و خواهش کنم که اگر باردارید ، بچه های کوچک دارید ، یا مثل من ریه های ضعیفی دارید ، پاتان را نگذارید بیرون .
البته جا دارد که یک خسته نباشید هم به گلادیاتورهای ساکن تهران بگویم که توی این هوا بازهم میتوانند به روال عادی زندگی شان برسند .
یک خواهش کوچک هم دارم ... البته این وبلاگ خواننده های اندکی دارد ، از همین اندک خوانندگان تقاضا می کنم که به گوش بقیه هم برسانند ... شمایی که سنگ خارج را به سینه می زنید ، شمایی که هالوین و کریسمس جشن می گیرید ... شمایی که خارج دوست ، خارج آزادی ... توی خارج مردم با وسیله ی نقلیه ی عمومی می روند سرکار و مدرسه و دانشگاه . ماهم خارج دیده ایم به خدا . هیچ کس هلک هلک به خاطر خودش ماشینش را راه نمی اندازد که برود سرکار !


+ پی نوشت : پراکنده نویسی را ببخشید ... بگذارید پای وضع جسمی خرابم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohamad 8 دی 1394 ساعت 08:06 http://alamtu94.blogfa.com

خدا به داد مردم تهران برسه
البته اگه خودشون هم یکم رعایت میکردن کار به اینجا نمیکشید
امیدوارم که واسه هیچ کس مشکل خاصی به وجود نیاد
و شما هم هرچه زودتر حالتون خوب بشه

ممنون .

گل 18 دی 1394 ساعت 15:54

الهی استراحت کنید تا زودتر خوب بشید...
والا یعنی انقده هوا خرابه؟؟

هوا که بد هست
من هم ریه های ضعیفی دارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد