یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

66. اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی ...

صدای حجت اشرف زاده میپیچه توی کافه . همایون زیر لب میخونه "تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی ..." . نبات رو توی چایی حل می کنم و بهش میگم "میدونی مشکل کجاست ؟ اونجایی که یه وقتایی ما خودمون ماهِ یه ماهی ایم ... ولی انقدر همون بالای آسمون میمونیم که طفلکی مجبور میشه واس دیدنمون کج شه و روی آب بیاد ... کاش به موقعش برسیم به برکه ی کاشیِ ماهی مون که نبودمون اندوه بزرگ کسی نشه ."



نظرات 6 + ارسال نظر
امیر ... 28 اردیبهشت 1395 ساعت 16:49 http://bacheh.blog.ir

کاش همیشه اینجور بشه ...
:(

ایشالا که باشه .

حامد 29 اردیبهشت 1395 ساعت 07:04 http://hamed-92.mihanblog.com

دیونه کننده س این آهنگ

کاش به موقعش برسیم به برکه ی کاشیِ ماهی مون که نبودمون اندوه بزرگ کسی نشه .

کاش....

آره ... جزو بهترین آهنگاییه که شنیدم .

ریحانه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 03:07

سلام عزیزم.قبلنا یه بار واست کامنت گزاشتم.پست شماره 59.فک کنم وبلاگتو خاموش دنبال میکنم بیشتر.راستش یه سوال بی ربط با پست داشتم:
فک کنم توی یکی از پست ها ادرس پیج اینستاتو گزاشته بودی.
الان پیداش نکردم.میشه ادرس روداشته باشم؟
البته اگه اینجا نمیشه بگین به ایمیلم بفرستین چون وبلاگ ندارم.
ممنون.(اخه دوس دارم تو اینستا هم همراهتون باشم )

kimiajim آیدی اینستاگراممه :)

عطیه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 06:23 http://www.tashanojfekri.blogsky.com/

بعدش میاد میگه اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی.
واقعیت اینه که حتی اگه باشه اندوه بزرگیه مثل وقتی که نباشه

این آهنگ انقدر وصف حال منه عطیه که دفعه ی اول که شنیدمش هی می گفتم من کی زندگیمو واس این تعریف کردم !

آنا 1 خرداد 1395 ساعت 05:06 http:// aamiin.blogsky.com

نه ماه می تونه پایین بیاد نه ماهی می تونه بالا بره. هردو مجبورند دل خوش کنند به یک وجب حوض کاشی.

مانیا 1 خرداد 1395 ساعت 16:02

هعـــــــــــــی


هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزگیست چه باشی چه نباشی


لابد نمیشه برسیم آخه اگه بخوایم بیایم زمین که نمیشه

ماه اگه عاشق باشه تا زمینم میاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد