یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

یه قطره حرف

انشاهایی که صفر گرفتند

67. از پراکنده ها ...

حذف شد .

نظرات 9 + ارسال نظر
ریحانه 2 خرداد 1395 ساعت 14:32

بستگی به این داره که این مصاحبه و صحبت کلا این دیدار هدفش چیه؟ و اینکه چه نتیجه ای میخوای بگیری.و اینکه دلیل انتخاب هاتو میشه بگی؟مثلا چرا تراویس بیکل ؟
جالبه .اگه انجام شد حتما گزارش بده.فک کنم بیشتر دوس داری با این افراد یه قرار وبلاگی داشته باشی اما هدف ؟و موضوع صحبت؟

+منم امسال کنکور دارم رشتمم تجربیه و اولین باره کنکور میدم.وبلاگ ندارم اما دستی بر نویسندگی و نوشتن دارم.برای خودم و توی دفتر شخصیم.)
راستش نمیدونم شما چند سالتونه چون یه بار قبلنا پرسیدم جواب ندادی.. اما میدونم احتمالا باید توی رنج سنی من و نوجوان باشی .امادوس دارم بدونم که رشته تون چیه؟و هدفتون چه رشته و دانشگاهی هس؟
(یه اعتراف:منم خیلی اتفاقا تمایل دارم بایه دوست وبلاگی هم سن و سال خودم مث شما بیشتر اشنا بشم و راجب خیلی مسائل مث همین کنکور حرف و تبادل نظر داشته باشم.)
مثلا دوس دارم راجب موسسات و اساتید کنکوری خوب تهران ازتون بپرسم .چون من ساکن تهران نیستم.به نظر م بچه های تهران باید قوی باشن.منم سمپاد درس خوندم و درسمم خوبه اما به یه سری دلایل زیاد واسه کنکور امسال امادگی ندارم و زیاد امیدی ندارم.اما خیلی دوس دارم راجب کلاس ها و اساتید تهران بدونم.چون در اینده احتمالا بخوام از اونجام استفاده کنم.چون موسسات شهرمون رو زیاد قبول ندارم به دلایلی.
در ضمن منم الان شرایط جسمیم مث شما شده تقریبا.
وسط امتحاناتمه و کنکورم دارم ولی با اینکه خواننده وبلاگ دوستان هستم اما زیاد وقتی واسه نظر گزاری ندارم.
اما برام جالبه تنظیم وقت شما که هم نظر میزارین هم درس و هم مدیرت وبلاگ.این که این سه تا کار رو با هم بشه انجام داد عالیه.هر چند میدونم شما اینقدر درستون قوی هست که به همه اینا میرسین.نه مث من

راجب مصاحبه بگم که فعلن فقط در حد یه ایده ست و باید رو فکر بشه و تصمیم گرفته باشه راجب جهت حرفا و سوال ها و هدف نهایی . فعلن که نه به باره و نه بداره ، فقط اسمش خاله موندگاره :))

+ من کنکوری 96 م . امسال نهایی دارم . رشته مم انسانیه . هدفمم ادبیات فارسی دانشگاه تهران یا علامه ست . به ادبیات فرانسه ی دانشگاه تهران هم فکر می کنم ولی در درجه ی اول همون ادبیات فارسی توی مغزم میچرخه !
من حاشیه نشینم ریحانه جان . تو مرکز تهران نیستم متاسفانه یا خوشبختانه . رشته مم چیزی نیست که بخوام خیلی دنبال کلاسای کنکور باشم . کلاسای کنکور مدرسه در جهت رفع نیاز کافیه واسم . باقی درسای رشته ی منو باید خود دانش آموز واسش وقت بذاره و بخونه . موسسه های تهران هم خوبن در کل . یه سری اساتید مشهور هم هستن ولی بیشترشون فقط اسم و رسم بهم زدن و به دلایلی نمیتونم اسم ببرم ازشون ولی واقعن فقط اسم بیخودی بهم زدن و چیز خاصی توی کلاساشون ارائه نمیدن . تو حوضه ی رشته ی خودم میدونم که اسماعیل خان توی عربی حرف اول کنکورو میزنه . ولی از رشته ی شما بیخبرم . اینم میدونم که دانشگاه تهران هرسال یه سری اردوی نوروزی برای بچه ها برگزار می کنه که بهترین اساتید رو میاره و تو 12 روز کل مباحثو میبنده . دوستای من که خیلی راضی بودن .

حقیقت اینه که من به درسم نمیرسم اصلن :)) من هدفام و روش زندگی کردنم یه مقدار متفاوته ... توی یه کامنت نمیگنجه متاسفانه .

ریحانه 2 خرداد 1395 ساعت 14:43

+من قصد دارم بعد از کنکور اینستا بسازم.و حتما اون موقع
ادرسمو رو بهتون میدم اینجا.(به چند نفر از دوستای وبلاگی حتما میدم.)
و دنبالتون میکنم اون موقع با فراغ بال.(هر چند از الان میدونم سرم زیاد خلوت نمیشه و باید بخونم واسه سال بعدش
اما دیگه سال بعد تری برام وجود نداره و فقط نهایتا یه سال میتونم بمونم که اونم بعدش باید پزشکی رو صد در صد بیارم.)

+راستی شما امسال چند درصد به خودتون امیدوارین و امادگی دارین ؟(همه میگن پارسال خیلی سخت بوده ظاهرا.اما امسال اسونه انگار که من امادگی ندارم..)
امیدوارم شما موفق بشین.

انشاالله که قبول مییشی چیزی رو که میخوای .

عطیه 2 خرداد 1395 ساعت 17:06 http://tashanojfekri.blogsky.com/

کیمیا من همیشه به سال کنکور فکر کردم نه به اون چهارساعتی که دارم کنکور میدم.چند شب پیش راجبش فکر کردم و خب ترسیدم واقعا:)
اصن دورم پر جو کنکوره.تو مدرسه که نمیشه راه بری چون چهارما اردو دارن تو خوابگاه:)))))
موفق میشی توام.من مطمئنم.

به نظرم اون چهار ساعت از لذت بخش ترین ساعت هاست ! چون دیگه داره تموم میشه یک سال خستگی ت !
موفق میشیم باهم :) :*

ریحانه 2 خرداد 1395 ساعت 20:45

واقعا مرسی گل جان.از اینکه وقت گزاشتی و با سخاوت تمام توضیح دادی ممنونم.
+مرسی که با اطلاعاتی که داشتی به منم کمک کردی.
ایشالا شمام به اون هدفای قشنگت برسی.
پس شما انگار یه سال از من کوچکتر باشین.من پیش دانشگاهیم و کنکوری 95.اتفاقا همین ماه تولدمه و 18 سالم تکمیل میشه.نهایی هاتو خوب بخون .منم امسال 4 تا درسو نهایی دارم. پارسال خیلی استرس کشیدم پای نهایی ها.

دانشگاه تهران تلاش زیاد میطلبه و واقعا عالیه.مشخصه وقتی هدفت دانشگاه تهرانه پس تلاشتم بالاس و داری شکست نفسی میکنی.پس معلومه درست خوبه.(واسه منم ارزوس دانشگاه تهران.یا بهشتی.)اگه ساکن تهران بودیم حتما دوس داشتم برم دانشگاه تهران.مامانم که کلا اصرار به دانشگاه تهران داره.:)ولی چون عمومی زیاد واسم مهم نیس و بیشتر خود پزشکی مهمه الان واسم همین شهر خومونم بیارم خوبه فعلاولی واسه تخصص که مهم تره تهران ایشالا. در اینده قصد کوچ به تهرانو داریم برا همیشه.
ادبیات فرانسه هم خوبه .
بیشتر واسه خارج رفتن؟
البته شما چون رشته تونم ادبیاته فک کنم نویسنده خوبی هم میشین چون از وبلاگتون معلومه دست به قلمتون خوبه و ادبیات فارسی معلومه علاقه دارین.
منم خیلی به نوشتن علاقه مندم.و اگه رشته تجربی نبودم حتما یا کارگردان سینما میشدم یا نویسنده حرفه ای.
ولی همین الانم مینویسم و ارزوم چاپ کتابه.در اینده هم حتی اگه دکتر بشم ولی در کنارش نوشتنو ادامه میدم به عنوان علاقه.کیمی من هر وقت تهران میام یکی از تفریحاتمه شهر کتاب گردی.(و البته عاشق کنسرت رفتن.خخخ.)ای کاش یه بار که بیام تهران ببینیم همو .
+من اگه دانشجوی پزشکی بشم وبلاگ میسازم اون موقع.

در مورد موسسات اتفاقا شهر ما هم یکی از معایب موسسات که ادم میترسه سمت هرجایی ریسک کنه و بره همینه که در کنار اساتید قوی اساتید اسم در کن بیخودی هم هستن.و واقعا ادم نمیدونه به کجا اعتماد کنه.

ای کاش میشد میگفتی کی ها هستن.
ولی بدون اینجام همینه .ولی فک کنم تهران خیلی قوی تر و بهتر باشن موسسات.منم خیلی دوس دارم یه موسسه خوب بشناسم و در اینده احتمالا بخوام استفاده کنم از اونجا.
میدونی ادم دلش میخواد وقتی پای یکی از مهم ترین تصمیمات و مراحل سرنوشت ساز زندگیش در میونه که کل ایندشو میسازه نمیشه ریسک کرد و دلش میخواد راه رو درست بره و از ابزار های عالی واسه رسیدن بهش استفاده کنه.دقیقا دوس دارم اساتید و کلاس هایی برم که واقعا با معلومات باشن و به دردم بخوره و اینکه اگه هزینه زیادی و زمانمو صرف میکنم و اعتماد و اطمینان میکنم در مقابل نتیجه قابل قبول رو بگیرم تا دلم نسوزه .

حالا بعد از امتحاناتم اگه اجازه بدی میام بیشتر با هم اشنا بشیم و یه گفت و گو کوتاه راجب کنکور داشته باشیم.
اخه توی فضای عمومی وبلاگ نمیشه خیلی راحت راجب اسم اساتید و موسسات صحبت کرد انگار.

+ بازم اگه اطلاعات جدیدی یافتی و موسسه خوبی واسه تجربی ها
یا اساتید برتر شنیدی به منم خبر بدی.

+راستی ازمون و کنکور ازمایشی هم میدی عایا؟
من از کانون قلمچی که همه میرن خوشم نمیاد.انگار اونم تقلب بازیه.من کانونی نیستم.البته گزینه دو و سنجش هم هست.شما چه ازمونی میدی؟ (من که بیشتر ازمونا رو میگیرم
تا اینکه بخوام سر جلسه شون حاضر بشم.)البته نمیدونم کدوم استاندارد تره و به کنکور نزدیک تر.

+در اخر گفتی هدفام و روش زندگیم متفاوته ...کنجکاو شدم راستش.بیشتر بوگو.^_____^دوس دارم بدونم. هدفات بزرگه.شاید میخوای بری خارج ؟

++اون سوپر استاری هم که اون بالا گزاشتی عکسشو ما خانوادگی عاشقشییم.

بای.

ریحانه 2 خرداد 1395 ساعت 22:45

فروشنده باید دیدنی باشد.
اعتبار اون جایزه که تو دستاشه از اسکار هم بیشتره.
و چه خوب که در دستان کسی جای گرفته که لایقشه.
افتخار افرینه.

سپیده 4 خرداد 1395 ساعت 06:40

سلام، ماهی جون گفته میتونم از شما رمز نوشته های رمز دارش روبگیرم، ممنون میشم به ایمیلم بفرستید

فرستادم ولی ظاهرن دیر شده یکم !

تراویس 4 خرداد 1395 ساعت 14:30 http://travisbickle1.blogsky.com

من موافقم.آمادگی خودم رو هم اعلام میکنم

امیدوارم که منم به زودی بتونم آمادگیمو اعلام کنم :)

divane 11 خرداد 1395 ساعت 18:15 http://1tekehich.blogfa.com

مصاحبه کردن اصلا کار مسخره ای نیست یه بلاگر دیگه هم این کارو داره میکنه واتفاقا خیلیم جالبهوووادرسشو پیین واست میذارم اگه خواستی ببین....بعد کنکور خیلی راحت کلی فیلم میبینی و کلی کتاب میخونی بهت قول میدم....اونقدر که مامانت صداش در بیاد که تو مگه دانشجو نیستی؟:)

من بعد کنکور فقط می خوابم !

divane 11 خرداد 1395 ساعت 18:17 http://1tekehich.blogfa.com

ادرس وبلاگی که داره مصاحبه میکنه و جالبم هست
http://istgaheman.blogfa.com

متشکر ... متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد